skype!:D

Hej bejjbar!
HAHA ''bejjbar''?
aja:P
Idag har vi haft skola(som vanligt:P)
Lite syslöjd osv..:*
Men nu till rubriken!
Jag sitter vid skype,har lärt/installera på Alvas dator,så nu har hon å skype!
om man vill ha hennes skype,kan man fråga mig,vill inte skriva ut det;)
Men iaf, nu sitter ajg här i mitt rum och chattar med Päron;* och chris:D
Haha:P
Konsversationen går typ såhär:
Emilia Bäckman: hihi(L)(L)(L);*
Jennie-ann Thyrén: haha;*;*;*;*;*;*
Emilia Bäckman: hihihihi;*;*;*;*
Jennie-ann Thyrén: höhö;)<3
Emilia Bäckman: halmhalm;:*:*
Jennie-ann Thyrén: kvistkvistXD
Emilia Bäckman: trädträd;**
Jennie-ann Thyrén: grangran;*
Emilia Bäckman: jennie-annjennie-ann:*:*
Emilia Bäckman: kiwiikiwii:*:*
Jennie-ann Thyrén: päronärbästa4-everälskaPÄRROOOOOON:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*
Emilia Bäckman: aw, älskar dig me:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Hehe;*;* Men iaf har typ inge å skriva längre..?;$ Men ska ´kanske möblera om,
eller byta plats på min säng å en byrå!:D
Hoppas ni har haft en underbar Tisdag!
Hoppas ni får en underbar Onsdag!
KYSS/JAJJAN;*

Kommentarer
Postat av: Päron

det äg endå att skriva me dig kiwiiis!:::*

2012-01-24 @ 20:05:32
URL: http://ebaapril.blogg.se/
Postat av: kiwii:*

aww,dtsm!::

2012-01-25 @ 15:02:22
URL: http://jajjzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu