Nårs:*

Hejsan bejjbs:*
Idag ja  eller igår vare nyårs!!(natt)
japp först åt vi kött o pommes sen efterrätt!:D
Pannakotta(stavning) daimtårta..:D
sen så vare litelekar... sen så vare RAKETER.
Det ägde!!! vi hade en sånhära STOR låga med miljjardesbiljardes bomber!! dom va jättefiina:D
Japp nu sitter jag o Bella här i min säng och 'ser' cindrella story!:D
Så äre datorn också..:D
Hahah tror Bella håller på att somna *hjäsp*
Haha kanske jag också..::( MEN IAF HAR NYÅRS VARE BRA? JORÅÅ:*:*:*:*
vill ni veeta en sak? DET ÄR 2012!!!!!!!
shiit va tiden går fort.. iår börjar jag högstadiet::)
Men iaf måndag blire stan med mamma♥

Puss&kram

-Jajjan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu