Kom tillbaka..!

Hej, nu sitter jag har och har astråkigt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ella var has ganska nyss, snälla kom tillbaka..!
IMISSU;*;*;*;*;*;*
http://labba.blogg.se
KOM TILLBAKA;*;*;*


Ella, du är den finaste tjej jag träffat.
Vi träffade varann då vi inte äns var ett år. Jag ångar inte en enda sak.
Vi har alltid jätteroligt då vi är med varann(om vi inte drygar), sen är jag astaggad för stan också!
Vi kommer ha jätteroligt å bra där.
Du är så söt på lektioner då du leker med din näsa, och trycker den neråt.
Då brukar jag trycka min uppåt och vi skrattar. Det bästa med skolan är att få sitta brevid dig.
Du är så fin och underbar! Du fökänar så jäkla mke kärlek det är inte sant..
Så vi kanske skulle kunna sova hos varandra på fredag?Hoppas♥
Men jag vill du ska veta att du är bäst & jag älskar dig.♥


Kommentarer
Postat av: Ellaälskarjennie-ann

Naw♥ Sötnos dsm::: Aaaa hoppas vi kan sova hos nån frdag::* Ska bli KUNG♥♥♥♥

2012-02-09 @ 16:51:51
Postat av: Kiwi:*

aa::

2012-02-09 @ 18:25:44
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: Gurkaaaa

Jag blir så rörd :* Hahaha <3<3

2012-02-09 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu