Dagen/natten;*;*

Hej sötisar!
Imorsse så kom Alva å hämta mig hos mormor.
Då for vi te eddahallen, å hennes pappa gjorde nå', så vi var där ett tag å storsapå.
Sen så for vi till campus, innebandyns dag. Fast vi hade inge match:(
Men iallafall fredde skjutsa in oss till stan så gick vi där undertiden!
MEN NU TILL DET JAG GÖR NU:
nu sitter jag med alva, vi har det asbra!;*
Vi har typ gjort videor,tagit bilder osv..!*askul*
Men iaf, har ''smsat'' med ova, men de blev inte mke..haha ALVA hon sitter å sjungeer!
'Girls like to party,mm can rock that as' HAHAHA söt!;*;*;*;*
haha själv vet jag inte vad det är för låt med btw, vi ska typ vara med wilma ocksshåå;*
men asså dår damp, min ''musgrej,asså so sitter på datorn'' funka inte!!!>:( TUR ALVA HADE EN..!
haha ojdå, haha trodde klockan var typ tolv, men den va typ 11..:S
haha HAHAHAH i början.. asså
^ där är det typ ganska mke haha...:P




fail.


Men ni får ha en underbar kväll! Det ska iallafall jag ha!;*
kYSS!/jajjan;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu