Dagen...!

Hej sötisar!
Idag for jag till skolan(som vanligt då..?)
Men iaf vi hade typ klassråd,historia,noo,matte oosv..
Nu lyssnar jag iaf på ''set fire to the rain'' den är ju ganska okej!:)
haha i slutet kommer bilder i slutet troja' :)
Men iaf sitter å skypar med mikke & majalu :D
Mamma ropa nyss på mej,jag hade fått en present från Emma!
hon har varit i thailand,då fick jag en juicy couture väska + en börs!
Dom var asfina!Tack!
Men iaf ikv taggar man träning!:)
Hoppas det blir mke match är assugen på de!
tihihi, men år DAMP min systemkamera,stoppar i batteri(som ska funka) men den starta int!!
det är inge batteri, ståre...>:(
kyss!

uppklicksbara''






Mej idag..!



/Kiwii ellaegååå:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

på bild fyra ser du ut som en rynkig gammal dam

2012-02-07 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu