DAGEN..!

hej sötisar!:)

imorsse så vaknade jag hos ella:) Mamma ringde och väckde mej å sa att jag skulle snabba mig hem för jag skulle till A-torp! Så jag gick hem,fast jag såg typ ingeting för det var så ljust. Har seriöst inget att göra! Skulle typ vilja vara i skolan nu..:P HAHHAHAH okej vetinte varför jag sa sådär men..
NU KOMMER EN FRÅGA SOM JAG JÄTTE GÄRNA VILL NI SKA SVARA PÅ...:
VILKEN HÅRFÄRG TYCKER NI JAG SKA FÄRGA, om jag skulle få färga håret?

Tihihi jag kommer inte få, men kan ju iaf fråga er! Själv så vill jag ju bli brunett, menmen.. Tycker ni jag ska börja med hiss & diss ?  Det skulle typ vara kul,eller jag vetinte tror iallafall det skulle vara kul!
Imorrn taggar man iaf hockey! Jag ska typ gå med ; Filip,Ella,Maja & Alva.Ska bli kung!
Men nu måste jag kolla lite bloggar osv..!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu