Rubrik?:$

Hejhej<3 Igår sovde Ella hos mej(www.labba.blogg.se) å då var vi med Felix&Linus-ASKUL
sen så for dom hem,då såg vi lite film[haha kom int på vad vi såg:S]
Eller Jo twilight:P
Men sen somna vi,å sen på morron så vakna vi,frukost sen byta om till match[innebandy]
Vi skulle spela mot Boliden:D Men iaf jag blev vänster back å vi vann med antingen vare 17-3 eller 16-4 minns int:[ heh men sen efter matchen for jag & mamma&jonte&ia&josef och ella te ståån:]
men där köpte man en blus iaf:]
Oj glömde att skriva att föra matchen sa Elin[våran tränare] eller sa&sa 
vi fick alla jb mössor[john bauer] å jb vattenflaska &tuggumin:]:]
Så har på mej mössan nu:]
I skoolan imorrn ska vi typ skriva till  våra brevvänner från Irland:]
Då fick vi i uppgift att skriva ett landskap[mitt kommer strax]  och vad ett ''svenskt''barn gör på ett lov? Men iaf jag ska skriva om Daaalarna:] AHHAHAH min fröken sa de AS kulitth!
Men iaf hare gött å ät kött♥

 Fotagraf:jag♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu