DAN FÖRE DOPPAREDAN:D

Hejj bejjbs:*
Ja idag äre dan före dopparedan!!(L)
Heheh önskelistan ser ut såhär...:

•Kläder!(byxor,underkläder,tröja,mjukisar INTE KLÄNNING osv...)

•Ny mobil!!! ( helst samsung galaxy ace)

•Plattong!;*

•Smink(kajal,ögonskugga,mascara,ögonbrynspenna,foundation,övertäckning)

•Pengar...:D

•Färga håret mörkare/löshår;*;*

Det jag önskar mej av er läsare är:

•Mer besökare - tipsa om min blogg!!
INGA absolut INGAINGAINGA taskia kommentarer.

haha tack på förhand!!;*

-----------------------------------------------------------------------------------
                                       DAGEN!
Ja,idag eller immorsse sovde jag ganska länge;*
Sen så fick jag ett sms av Frida(www.fridaaajonsson.blogg.se)
där det stod: kom till ica..
då svara jag att jag bara skulle klä på mig osv..
Sen så gick jag  till ica! Där var Frida hennes lillasyrra och en av hennes bästisar Mikael!
Dom typ preja in MASSA skumtomtar i min mun,börja må illa :[♥
Haha ja sen så gick jag till Fille♥(bäästavänn)
Där var felix♥(bästavänn) oh ja Fille satt vi datorn;*
haha sen gick vi till ica och mötte Linus & Johannes!!:D
Jappcheck;P
Sen köpte jag 2 små julmust för 10kr,& 3 kexxchoklad för 20kr och en julklapp till mormor!!(L)
Jaja somsagt:dan före dopparedan!!
-----------------------------------------------------------------------------------
                                      IKVÄLL
Ikväll kommer Bella o hennes familj till oss på uppesittarkväll...
SÅ ALLA VET KL.19.00 ÄR DET VAMPIRE DIARIES!!!!
(vet ej vilken kanal tror det var 6:an.)
Det ska vi iaf se..:D:D:D
Såg ett avsnitt imorssse  blev helt tagen!!;*
Men bilder på vampire diaries & julen å så kommer här...'




God jul & gott nytt år!
-Jajjan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu