Dagenn...;*

Hallu;*
Ja igår sovde jag hos Bella^^
Vi typ hade disco och dansa o ba TJOHOHOOO:*
sen  så skypa vi med Jonte & Elliot:*
Det var ju kul.. Sen så skulle vi vara med dom,men dom  fick int komma(kl. va 11.30 på kvälln)
Så då sa dom att jag o Bella skulle komma.
Men jag o Bella våga inte gå själva på kvällen</3
MEN IALLAFALL nu sitter jag i Bellas vardasrum,hon i köket sen så skypar vi med varann♥
haha jaa men  sen efter lunch så ska vi till Erikslid backen å åka pulka!!:*
Jåpp men såå.. Är du en söt cupcake?:*
HAHAHAH :*
Men nu ska jag vara lite social på gthotel...:D
Puss påer!

-Jajjan♥

Den bju' jag på:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu