SLUT PÅ BLOGGPAUS!

hej alla söta!!
NU TAR JAG ''BORT'' BLOGGPAUSEN!
så ehm ja...
Idag-Tisdag: Jag vaknade vid kl.6,sen så steg jag upp.Eh hehe.
Ja sen så börja jag typ med att sitta på datorn,kolla fb o sådär,sen så klädde jag på mig.
Börja borstahåret.
Sen gick jag upp gjorde en macka med nutella på(ÝAMA VA GOTT!:)
*choklad*
Sen tog jag en tops å tog bort nagfelacket som kommit utanför..;]
Sen lite mascara,plattong osv..
sen så gick jag å klädde på miig.(ytterkläder)
Sen så kom aldrii Linus(skulle gå me han o Bella)
Så jag vänta vi vägen*frös* ich börja räkna bilar:]:]
Kom till 15 stycken sen så kom han!
(LINUS ÄR BÄSTAVÄNN MED MEJ INGETANNAT)
Sen så kom vi till korsningen å där stod Bella och vänta på oss:*
Sen så kom vi till skolan där bytte vi platser och jag
hamnade ju somvanligt längstbak brevid en som jag
inte brukar vara med,men då kanske jag börja lära känna hon bättre:]
Men till höger om henne sitter MAJA!!(http://lillwestberg.blogg.se)
jag å Majsii sitt typ å skicka lappar..;D
sen for jag till Majsii efter skolan,eller vänta vi hade slöjd(sy)
och jag hra börjat på lovikavantar!!:P<3
Så NU är jag hos Majsii vi har käka nudlar med pommeskrydda på(L)
Men har typ inge å skriva..
Majsii kanske har nå bilder?
 SHIIT VA GULLI!!:*

där är ju jag!:P<3
Me again:*
Men nu ska jag typ leka lite på paint..
KYSS!/JAJJAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu