när,tid,vars,med?

Haha ni kanske funderar på rubriken^^
Men iaf jag har hört att det är disco på fredag..
Från femman till åttan men nior kommer in..

ÄR DET NÅN SOM VET VILKEN TID DET ÄR,VARS DET ÄR,vem man kan gå med?:S                                

Men iaf det är INTE jag som är konstig utan det är DATORN som gör så jag hoppar två steg-.-

Kommer skriva ett till inlägg direkt efter dethär..haha jo för att,eh ja DÄRFÖR JAG KÄNNER FÖR DET!

efter det kanske jag skriver ett till,ochtill,ochtill..aja har inget viktigt att säga så

KYSS/JAJJAN


Kommentarer
Postat av: Tilda

mig:)<3

2012-01-11 @ 15:40:58
Postat av: Jajjan;*

haha jå:*

2012-01-11 @ 17:26:24
Postat av: Bellz

MIG!!!!!<3

2012-01-11 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu