Godmorgon sötisar!

Hej sötisar!:D
Hur har eran morgon sett ut?
Igår så var jag med Alva lite grann,men mest med mormor&Jonte♥
Jag  blev singel igår. Just nu väntar jag på att världens finaste ska komma och hämta mig!
Vi har ju match idag! Idag känns det som om det blir en toppen dag!
Jag ska troligtvis få göra om mitt rum på lovet,(sportlovet).
Då hade Jag tänkt beige:A väggar och ett strand motiv.
Sen så ska jag troligtvis köpa en Ikea-malm säng!:D
*Bilder på allt i slutet*
Sen så har jag ett sminkbord, som jag har fått av en mycket fin kusin♥
Tycker verkligen om det sminkbordet!Ska försöka hitta en liknande på den,för jag har tyvärr ingen bild på den.
SEN SÅ FUNDERAR jag på om jag ska köpa en garderob!
Juste,jag ska få en soffa av min underbara moster.
Nu är det 10 minuter kvar tills Ella♥ kommer!
Men förlåtförlåt för dålig uppdatering!Men det är så vi har inget internet hemma!
SÅ JAG SITTER BARA PÅ DATORN HOS KOMPISAR&MORMOR osv..
Men hoppas ni förstår!

Men nu måste jag börja med att lägga in bilder,annars hinner jag inte..:(
-Jajjan♥
fototapeten:)
sängen:)
Det finns INGEN bild som liknar den..
Men tänk er typ ett skrivbord som har en spegel på å massa lamper runt,haha jag sug på att förklara!
Men bilder kommer sen,måste dra!
puss!

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-29 @ 13:49:35
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu