Bästavänner<3

Hejhej,nu sitter man hos majsi och har sovit här,alva sovde också här...
Först fick ella ont i magen så hon for hem.:( Sen tiep vi 3 inatt sa sa wilma att hon
hade ont i magen och ville spy-så då for hon hem:(
KVAR VA JAG ALVA MAJAA!! vu hade skiiit kulith!!
Majsi tiep fota oss:P sen fota(stavning?) jag dom sen alva oss:D haha xD
Nu sjunger alvisen o majsi ''it's not unusual'' haha :O DOM STEEEKER!!!;*
Älskar er bruds;*
GAHAHHAH majsi visa mej en bild då ja va hos henne för flera år sen...XD INTE FIN!!
haha jag sitt typ med en gitarr :)tihtihih...;*
KOMMENTERAAH!!!!!

Aja imorrn blire skola,känns som om jag int varit där på 2 år-.- I♥SKOLAN!!
asså int typ lektionerna men då man typ ba sitt å prata osv...;*

Åhh TEXAS!! (majsis kissemiss) men iaf den hoppa upp å typ SKRÄMDE IHJÄL MEJ!!
men jag tipsar iaf om Majsis & Alvisen blogg!!(dom har inte en tsm)
www.lillwestberg.blogg.se Majsis
www.allaalskargodis.blogg.se Alvisens

Finns ju nå andra också... KOMMER HÄR!
www.labba.blogg.se Ellis
www.wowsnygging.blogg.se Wilma H 
www.godiswilma.blogg.se Wilma D
www.fridaaajonsson.blogg.se Frida J
www.maajaLu.blogg.se Maja Lu
www.wilmapee.blogg.se Wilma Pe

Men de va iaf dom bloggarna;]<3
Ska lägga upp nån bild?
 Asså ja va litennn!!FUUL!!!

försökte få fram en bild på Majsi,men datorn lagga....-.-

Men iaf puss hej;*

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: jovisst:) skicka bilder via mail!

2011-11-06 @ 13:24:36
URL: http://fannyutanq.blogg.se/
Postat av: fanny

vänta, skickade jag mail:$? här är den i alla fall:)

2011-11-06 @ 13:25:18
URL: http://fannyutanq.blogg.se/
Postat av: Jennie-ann

men vad är din mail då?;D tihihi:)

2011-11-06 @ 16:22:44
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: frida<3

like söt som alltid<3

2011-11-07 @ 07:28:01
Postat av: Jennie-ann<3

Naaw<3<3

2011-11-08 @ 10:13:23
URL: http://jajjzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu