Onödigt;$

HEJSAN HOPPSAN!-.-
Ja med iaf helgen:

I fredags så gjorde man typ nada,
sen så på kvällen eller efter maten så for jag te en kompis:D
ja sen så typ va vi där,sen så kom en till som också skulle vara med oss:D
Asså jag orka int skriva namnen för ni vet ändå int vilka de är;D;D
HAHAH ja sen så typ ''skypa'' vi med A gUy!!;$
tihihihii,sen va vi me han... Ja men då såg vi never say never-Justin Bieber♥
GILLAAH
sen så sov vi där ♥ (INNTE KILLENN)
hahah jaa men vi va typ asrädda= jag.
haha för at det skulle vara en peddo utanför balkongen....-.-
tihhihih sen så for jag typ hem vid 11 så vare direkt match!!

Mot clemens å det blev 5-5,SNYGGT JOBBAT TJEJER!!
ja men kanske lite bilder?

-Jajjan♥







Ajja lite skit bilder javet:D
haha skriver de igenn

-Jajjan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu