Känn en doft av kärleken♥

Hej alla läsare!!♥
Är ASGLAD!!xD
Tihihihihihihihi,min statistik har ökat asmke!!;*
Blev jätte glad!!;*

Men iaf rubriken^^
Min FAVVO sång bland Lucia sångerna!!♥
Men aja vi ska ju ha 3 Lucia uppvisningar...
Maja,Samira & Jag ska vara Lucia av 5:orna i A!!;*
Men iaf såhär gick de till....;
En vanlig fredag,då Vanja plötsligt sa
:- Ja nu tänkte jag vi skulle lotta Lucia!!
Alla titta spänt på varandra i klassrummmet....
Den här Lucian skulle bli för 1-4(eftersom vi är 5:orna..)
MAJA
sa Vanja,Maja titta på mej sen sa hon JA!
Maja blev första Lucian!!;*
Sen var det Lucian för 6-9:an!
SAMIRA
JA sa hon..
En kvar.
Det var för föräldrarna.
Maja tog min hand och sa: hoppas du hoppas du.
Felix&Filip satt och höll tummarna...
Jennie-annjennie-ann sa dom....







JENNIE-ANN VILL DU BLI LUCIA?
sa Vanja,jag ba JÅÅ!!
Jag blev överlycklig!!;*
Sen så var det en som skulle bli reserv,
först vart Ella( www.labba.blogg.se )
men hon tackade nej
(FATTAR FORTFARANDE INTE VARDÖR:))
sen blev ida dragen,efter ett tag sa hon ja

Så då hade vi 3 Lucior:
Maja,Samira,Jag.
Reserv:Ida

Ja idag var man och busplinga med Alva,Felix och Filip.
Jag sprang in i ett'' trapphus''
och plinga,sen ranna vi iväg bakom ett skjul(stavning?)
Sen efter ett tag kolla jag dit gissa...?!

EN TANT STOD I DÖRREN JAG TYP SKREK OCH BLEV ASRÄDD!!!!XDXDXDXDXDXD
hahahahhahahah Filip han också se hon...
Dessutom var det en tant jag knackat på.....:/
LÄSKIITH!!
hahah så vi ranna ner mot älvenXD
tihihihi ja men så... De har varit dagen typ..
Nu sitter man hos mormor,hoppas på att få sova här!;*

Men nu ska jag sitta vid fb,puss hejdå!♥

-Jajjan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu