Hoppa av eller stanna kvar?

Vissa vänner följer en hela livet ut,
men vid tåg stationen hoppar bara vissa av.
Jag HOPPAS att ALLA mina vänner följer hela vägen..
Dom jag inte känner så bra,ja dom VILL jag lära känna!
Dom jag känt hela livet, dom vill jag  INTE  bråka med.
så ni vet så får jag JÄTTE DÅLIGT samvete om jag bråkar med en vän,
som är nära.
Så om ni vill bråka-GÖR DET INTE MED MEJ.
även om det ser ut som jag inte bryr mej,
är jag jätte ledsen hemma.
Även på skolan men
INOMBORDS.

Om du läser detta och vill ha kvar mej som vän,
KOMMENTERA DÅ!!!!!!
jag vet att alla mina vänner inte läser min blogg,men jag vet ungefär.
Så är du en äkta vän eller inte?


Kommentarer
Postat av: frida.

jag fin för dig. äkta...<3

2011-12-05 @ 21:19:39
Postat av: tilda

ofc gumman(L)

2011-12-05 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu