GAHHAHA ASKULIITH!!-.-'

Datorn: Hallå, människa!

Du: Hej dator!

Datorn: Säg något.

Du: är du en dator?

Datorn: Ja.

Du: Men en annan gån sa du att du var en daggmask?

Datorn: Säg något.

Du: hej

Datorn: Hej!

Du: göru?

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: ja,durå?

Datorn: Är du duktig på det?

Du: njaa ganska,durå?

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: kväll,dudå?

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: luktar gott,vad är det för frågor du har?

Datorn: Jag vet inte.

Du: GAHAH

Datorn: Tycker du att jag är korkad?

Du: mm

Datorn: :(

Du: vadådå du är ju en dator!

Datorn: Säg något.

Du: jag säger något

Datorn: Inte jag.

Du: HAHA

Datorn: Hahaha!

Du: vet du vad din hemsida heter?

Datorn: Nej.

Du: http://pratameddatorn.net/

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: jadå!:]

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: jaa

Datorn: Det var en gång en dator som pratade med en människa.

Du: okej..?

Datorn: Japp.

Du: mhmm

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: jadå!!:]

Datorn: Vad ska vi prata om?

Du: vad vill du prata om?

Datorn: Dig.

Du: för att?...

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: är du en daggmask?

Datorn: Ja.

Du: men du sa ju nyss att du var en dator?!

Datorn: Jaha.

Du: ehh?

Datorn: Ska jag berätta en hemlighet?

Du: ja

Datorn: Lovar du att inte berätta det för någon?

Du: JA

Datorn: Jag är en rosa pannkaka.

Du: GAHAHAHAHAHHAHAAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAH

Datorn: Hahaha!

Du: pannkakor kan ju inte skrica på ett tangent bord?;S

Datorn: Nähä.

Du: visste du inte det?

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vad vill du prata om?

Datorn: Dig.

Du: okej,fråga mig något!

Datorn: Japp.

Du: fråga

Datorn: Tycker du om datorer?

Du: JADÅE!;*

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: jag her en pepparkaka

Datorn: Jaha.

Du: vill du ha en mobil?;]

Datorn: Ja.

Du: ledsen,har ingen!!

Datorn: Varför inte?

Du: eller jo jag har en-men ingen du kan få!

Datorn: Nähä.

Du: nepp

Datorn: Nähä.

Du: kan du skriva 'nepp'

Datorn: Nej.

Du: GAAGAGAGAG

Datorn: Jag är hungrig.

Du: ät då

Datorn: Okej.

Du: äter du=

Datorn: Jag äter också.

Du: ?*

Datorn: Jag är hungrig.

Du: vad äter du??

Datorn: Jag vet inte.

Du: asså gud du sug-.-'

Datorn: Tycker du om citroner?

Du: har du redan frågat(nu kom du skriva:ojj har inte så bra minne)

Datorn: Nej.

Du: naej

Datorn: Vad gör du just nu?

Du: ''chattar'' med dej

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: jaa

Datorn: Jag glömde vad jag skulle säga. :(

Du: Vad gör du just nu?

Datorn: Jag vet inte.

Du: kul för dej då

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 37

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 23

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 11

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 200

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 12

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 13

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 14

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 15

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 16

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 17

Datorn: Rätt!

Du: gissa villket tal jag tänker på

Datorn: Okej.

Du: gissa

Datorn: Varför ska jag det?

Du: därför jag vill det

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: pratade med en männsiska?

Datorn: Nej, jag körde runt jorden i en skottkärra.

Du: kul

Datorn: Det tycker inte jag.

Du: varför?

Datorn: Jag vet inte.

Du: om jag skriver ''hejdå'' slutar vi chatta då?

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: eh? läste du frågan?

Datorn: Ja.

Du: vad stod det då?

Datorn: Det stod ingenting.

Du: hej då!! göru?

Datorn: Vart ska du?

Du: bloggen;* dudå?

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: hej då!!

Datorn: Hej då!

Hahahhah jag chatta med en dator!!XDXD sidan heter: http://pratameddatorn.net !!
Prova själva! Ni  ser ju hur kul det är....-.-'


Kommentarer
Postat av: Minie

Hej!jag tycker att du har en jätte fin header och jag skulle gärna vilja ha en blogg men jag tycker att din header är så fin har du gjort den själv?

2011-12-23 @ 22:50:55
Postat av: Wilma

Nej, det är jag som har gjort den!

2011-12-24 @ 09:16:35
URL: http://godiswilma.blogg.se/
Postat av: Jajjan<3

Hahah wilma har gjort den,men skaffa en blogg!!:D

2011-12-25 @ 10:31:50
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: Minie

Okej men jag vet int hur man gör en blogg de är så komplicerat(stavas)mn jag såg att det var nån jävla anonym som hade kommenterat din fråge stund bara omoget!din header är superfin bra gjort Wilma!:)ÖNSKAR ATT JAG HADE EN BLOGG

2011-12-25 @ 19:40:11
Postat av: Wilma

Gå in på http://Blogg.se sen så klickar du påden storgrön knapp som det står SKAPA DIN EGNA BLOGG sen så fyller du i saker:D

2011-12-25 @ 20:02:23
URL: http://godiswilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu