TÄVLING!!

Hej, nu tänker jag ha en headertävling.
Då är det såhär:

• Ni gör en header som passar till mig, sen så skickar ni den till min
hotmail!

•För att få min mail, kontakta mig. Kommentera eller fråga via sms.
Då får du mailen.

•Den ska vara fin, inget slarv.

•Om det kommer en header som jag gillar och jag tycker passar mig,
då ber jag wilmis(http://godiswilma.blogg.se) att lägga upp den, om inte du kan göra det.

Hoppas ni startar med en riktigt fin header nu!
Skriv gärna i mailet hur ni tänkte, tillexempel:
om det är fotbollsbilder. Ja då kan ni skriva att ni vet att jag går fotboll(tillexempel).
Säg gärna bakrundsfärg+ kategorier.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni får gärna göra '' Bilder till mig'' tänker göra en sån kategori, om det är nån som gör sån.
Då kan ni göra på, tillexempel paint eller piZap bilder på mig + text!
Men det är inget måste, men det hade varit kul!
Dom skickar ni också i mailen!
Jag kanske skriver ut mailen, sen.
Hoppas ni startar nu!
KYSS!/Kiwi;*

Kommentarer
Postat av: Wilma

Tävling på min blogg♥

2012-02-01 @ 17:42:58
URL: http://godiswilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu