Att en skärsår ka göra så mycket..

Hej alla!!
ni kanske funderar på rubriken^^
Men iaf jag skulle ta bort ett sånt dära snöre runt en hårborste,
(med kniv) jag visste ju inte att det var ny kniv och sylvass(såg ut som alla andra)
sen så slant jag med kniven och skar mig påå fingret..
Om V <-- är min nagel så gick det såhär V/
                                                            /
OM
ni fattar.. sen då jag stod och skölde det så sa jag till mamma:
-Mamma jag mår illa..
allt bara snurra runt och det blödde..
sen så vart det svart.
Sen så vakna jag på golvet,mamma satt bröve och titta på mig.
sen sa hon: du svimma..
Då fick jag ett leendé på läpparna,(jag har alltid velat svimma,vetinte varför)
Hur länge?sa jag
drygt 1 minut sa mamma..
sen så kolla jag på mitt finger och det bara blödde,blödde,blödde..
Men det sluta iaf blöda,nu har jag plåster typ:]
Haha jaa det är vad som hänt under morgånen..
------------------------------------------------------------------------------------------
                                                 STAN
Igår var ju jag på stan med Majsii.
Vi to 12 bussen till stan.
Sen så gick vi och ja kolla;]
Hahha sen blev ju kl.15.00 DÅ BLEV DET BIO:]:]
Alvin och gänget 3..:]
Den va asbra! Tips,kolla!!
Jag köpte 2 tröjor..
En är en kofta som är MÅNGA olika färger..(rutorr)
Den andra är typ en tröja där ärmarna går till armvecket.
Den är grå och aarmarna är som svart/jätte mörkgrå.
Så står det 84 på den troja;]
(orka int gå och kolla;)
Men iaf det var kul sen åt jag en kebab..cookies osv...(L)
Kyss!/Jajjan


P.S. KOMMENTERA!KOMMENTERA!KOMMENTERA!

P.P.S. SNÄLLA KOMMENTARER+ erat namn!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg;*

2012-01-04 @ 16:59:04
URL: http://matildano.blogg.se/
Postat av: Jajjan

aw,var med mej nån dag?;*

2012-01-06 @ 16:27:24
URL: http://jajjzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu