Sjuuk
Hej alla friska!
Ja ni kanske fattar att jag är sjuk(rubriken).
Men iaf igår var jag hos Bella! Vi var och åkte i Erikslid backen.
Sen då vi for hem,börja jag må illla:(
Jag sovde hos henne(på dagen,mådde ju somsagt illa) medans dom såg film.
Sen kom mamma och hämta mig och brorsan:)
Då spydde jag på väg ut:'(
(trevligt för er att veta)
Så for jag hem och såg ''BAD TEACHER''(stavning?)
Nu idag har jag bara legat i sängen och sovivt/sett på film/sserier.
Så nu på kvälln så for ajg till mormor♥
Då kom plötsligt nåra som köpt valp av henne så då rita vi med dom=jag.
DET VAR JÄTTE KUL!!!:D:D
nu sitter jag bara och skriver...
Har inget att berätta..;$


Förra året i Tunisien:]

-Jajjan♥

Kommentarer
Postat av: anonyma

Heej, vi har en ny grej på våran blogg den kallas "vad hände sen" Mer info finns på bloggen :)Kolla gärna in den och kommentera! Fin blogg förresten :) bra att du har mycket bilder :P

2011-12-29 @ 01:52:26
URL: http://fragetecken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu