Frågestund?;$

Hej alla!:*
Asså jag avbryter frågestunden för allt blev bara kaos...:[
-------------------------------------------------------------------------------------------
                               SKOLAN
Ja men iaf idag så vare ju skolaah-.-
Jaja vi fick torrtuva. Hahah det är när man tar typ ull och lägger det mot en grej,sen så tar man en nål och ba uppneruppner.

Misstolk?


Hahahhaha ja men sen så typ gjorde vi inget eller JO vi hade prov sista lektionen!!
Det var på Storbrittannien!! Jag fick 39 och en halv av 40 möjliga!!:*
Men alla typ, asså prov sug,de e sååå tråkigt,man lär sej inge...
Men jag tycker detär kul med prov! Man lär sej hur mycket man lyssnar på lektionerna om inte det man pluggar om!! Man lär sig jätte mycket!!
JAG vill iaf inte vara personen som kuggar...-.-'
 Storbritanninens flagga<--
Men ni får nåra bilder och bloggar!!:*
 www.godiswilma.blogg.se
 www.allaalskargodis.blogg.se
 www.maajalu.blogg.se


sen så nåra som jag typ inte har bilder på/datorn laggar.
www.wowsnygging.blogg.se
www.lillwestberg.blogg.se
www.kissies.se
www.labba.se
www.isaisland.bloggsida.se

Aja nu blire '' KKÄR OCH GALEN'' :*

-Jajjan♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Min blogg me;P

2011-12-21 @ 16:28:36
URL: http://matildano.blogg.se/
Postat av: Jajjan<3

tihihihi:$

2011-12-21 @ 16:33:53
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: anonym...

Heej! vi har en ny frågestund på våran blogg, så kommentera gärna :] P.S din header är int alls ful!

2011-12-23 @ 10:59:29
URL: http://fragetecken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu