Svar på frågestunden!

Postat av Majsii
1.Favortit låt? Svar: ehm många men b.l.a. I move like jagger!;D
2.Favorit färg? Svar: Röd,blå,grön,(vit,å svart om man räknar det som en färg)
3.Favorit dryck? COCA COOLA!!!!!:D:D
4.Zebra/Leopard Leopard troja;*
5.Dator/Mobil Assvår fråga men jag TROR dator..
6.Bästa resa/semseter? THAILAND OFC!!;*;*

Postat av: AMANDA<3
Heej vill ställa några frågor
1. vem/vilka är dina bästisar Ella,Maja,Alva,Linus,Filip,Felix,FridaJ,MajaL,TildaM typ..;* sen har jag jätte många jättebra vänner!;*;*
2. favvo blogg tex. fokis
3.äru kär i nån :] kissies!;*

Postat av: Alva
vad föredrar du av dom här alternativen
1.jennie-ann/jajjan jajjan
2.foki/kissie Kissie
3.vinter/sommar Sommar;*
4.choklad/vanillj Choklad
5.apelsin/mandarin Apelsin
6.godis/kakor Kakor;*

Postat av: Anonym
vilka är dina bästisar och vilken favorit färg har du Ella,Maja,Alva,Linus,Filip,Felix,FridaJ,MajaL,TildaM typ..;* sen har jag ättemånga jättebra vänner!

Postat av: Eriikwedenstam
1.vad är ditt roligste minne? Med dej eller? typ första gången vi sågs!;D
2.Favorit färg? Röd,Grön,Blå(vit å svart om det är en färg)
3.Justin Bieber/Selena Gomez Justin Bieber
4.vem är din bästa kompis Bästabästabästa? typ Bellis! Förlåt alla andra,men känt hon längst!
5. när vill du tappa oskulden? Vetinte...:$
6.vars reste du senast om du har rest? Tunisien:D
7.är Linus Mikaelsson snygg?Haha ja det är han vell:$
;)

Postat av: Lollo:-*
Jag vill att du svarar ÄRLIGT på dom här frågorna!!!!
1.vem är du kär i??? Ärligt: ingen,men jag har vell mina span;*
2.äru ihop med nån isf vem??? Nobody!;*
3.vem är bäst av dina bästisar??? Ella, har känt henne längst!;*;*
Kram:-*
Kram på dej med!:-*

Hoppas ni blir nöjda med svaren!;*
KYSS!/JAJJAN;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu