-

Hej babes!
Idag har jag inte gjort så mke..!
Jag for till mormor kring 2 sen har jag varit här hela dagen!;*
Jag har gjort en vante- alldeles själv! hehe, känner mig stolt!
Ska göra den andra imorrn;*
Men asså är det disco på fredag?:S
Haha ska dit isf!;*
Har för mig att det är i Bureå..:D
Haha aja.. Tror jag ska dit med mina bejjbs:*
Men måste ha ny header!! Pallar inte den här!
Har typ kommit på en menmen orka..
Men jag tänker nog ha en tävling..!
Skriver om den i nästa inlägg..
KYSS!/jAjjan:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLT ATT SKRIVA "Men måste ha en ny header!! Pallar inte den häär! MIN BÄSTIS GJORDE DEN! HON SA TILL MIG PÅ SKOLAN ATT HON VART JÄTTE NÖJD MED DEN!

2012-01-31 @ 17:59:10
Postat av: Jajjan;*

eeh? Jag GILLAR VERKLIGEN DEN HÄR ´HEADERN!!

Men känner jag jag haft den ganska länge,

wilma är jätte duktig på headers!

Kaxa int.

2012-01-31 @ 18:47:17
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: Jajjan;*

P.S det var jag som sa hur hon skulle göra!

2012-01-31 @ 18:47:52
URL: http://jajjzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu