BABY YOU LIGHT UP MY WORLD.

Hej sötisar!
Igår var ju jag med Tilda,-Jag hade en underbar kväll,helt fanstastisk kväll/natt.
Tack då 7-mke!:*
Men sen så vaknade vi,åt frukost osv..
Sen fick jag ett sms, av Alva.
MATCHEN ÄR INSTÄLLD,SMSA SÅ JAG VET ATT DU HAR FÅTT DET HÄR!
satan!! tänkte ju jag. Man var ju så taggad osv..!
Men iaf..
Idag har ju ju farit till uven, vi har haft det asbra!
Fast jag belv lite ledsen när mamma for, är mamma sjuk idag♥
Jag har pyssla litegrann,gjort ett halsband+fotband!
Blev asbra!:)
Sen har jag typ smsa med Eric & Felix för det mesta..!
Skriver från uvens dator, så jag kan inte lägga upp bild..:/
________________________________________________________________________________
TÄVLINGEN

Jo,det är så att Tilda, vann tävlingen! Ni andra var jätte bra också,men den passa asbra!
Tihihihi.. Men tycker ni jag ska ha frågestund om min familj? Jag tänkte,
jag har ju en död pappa, ja du läste rätt. Jag tänkte om det var något ni undrarde?
Men kommentera om jag ska ha en sån eller inte. Då får man ju också, fråga om tex.
Min mamma & brorsa! Jag vill jättegärna att jag ska ha den frågestunden!
Förlåt, men det känns som om ni inte vågar fråga om pappa och hur jag mår och så..
Men då tänkte jag ; ni kanske inte vågar öga mot öga, för ni är rädda att jag ska bli ledsen, men
fråga! Ni kanske vågar fråga på en frågestund?
Jag älskar dig pappa♥



Kommentarer
Postat av: Majsii<3

Hej<3 Jag undrade om du inte kan lägga upp alla bidrag till din header tävling så får man se hur alla blev;;

2012-02-05 @ 20:35:04
URL: http://lillwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu