Olika!

♥Hejj hejj alla underbara läsare!!(L)
Men iaf förra Lördagen(troja)elr så vare Fredag...
Men iaf då vare disco;*
som ALLA VET ÄLSKAR JAG DISCON!!;*Har missat ett och det var för att jag skulle te stockholm..:(
Men då var jag där med Hugo<3(min kille:*) vilma.wilma,wilam,majaa,maja,ella,alva,simon,meja osv...:*
Först ba tiep gjorde vi ingenting vi körde limbo-.- sen blev de denhära man är 2 och 2 sen dansar man sen då musiken stannar så ska man sätta sig ner JÄTTEFORT!!haha det var mitt fel att jag o Maja åkte ut:O
De var från 4-7:an å jag går i femman:* sen blev de tryckare då dansa jag me Hugo<3''
Sen blev de tiep Tryckartävling om vem som skulle bli kung o drottning:P Då dansa jag o Hugo å de var tiep
4-5 låtar man sku dansa...ASSÅ JAG VET EMIN STAVNIG O ORDSFÖRRÅD STEEK-mobba int;)
Men iaf jag o Hugo blev kung å drottning...:) Jag fick en fanta o en chipspåse(liten) & Hugo fick en coola och en chipspåse(liten).
Men sen vare slut så då gick ja å sa hejdå te Hugo..:( Sen våga ja tiep int gå hem själv,så Oliver fick gå med mig.
Han cykla o ja gick-ja tiep TVINGA HAN å gå medmej:)
OKEJOKEJ jag gjorde kanske nt de då menmen:P    IAF!!

Sen idag så hade man ju prov-.- på DANNMARK!!hahahahahhah vi har tiep träna lite å sen fick vi träna tiep 10 min
sen vare rast(då vi spela knegoff)(INGNORERA STAVNINGENJAO:*)sen vare prov:O
Hahahahh jag hade 28/33....Ganska bra iaf!<3
Sen på fredag äre disco igen...:P:Phaha JAG TRÖTTNAR ALDRIG O INGEN KAN FÅ MIG O TRÖTTNA!!:*:*

Just nu e jag hos mormor å jah sitter vid datorn.Jag egentligen är jue det självklart eftersom annars hade jag jue inte kunnat skriva inlägg?okej tror ni fattar^^ men vill ha NY HEATHER!!Men ska tiep va med Fridaj O Alva på fredag så då kan nog Frida hjälpa...jag SUGER PÅ ATT GÖRA SÅNADÄRA!!hon STEEK påre!! aja ska jag skriva mer?har jag glömt nått...Ehmm..JO igår hade vi SVERIGES näe EUROPAS näe UNIVERSUMS BÄSTA DAG I SKOLAN!!!!!!javetjavet nu tänker ni att ni läste fel,men det gjorde ni INTE!! kolla:
8.10 jag var på skolan
8.30 vi tog bussen till stan
ca 8.50 vi var i stan:*
9.00 vi var på nått grejs där vi fick köra små bilar på en ''racerbana''(inomhus),pyssla,ätta chips,salta pinnar,ostkrokar & saft:* sen fick vi köra en mini bil som vi satt i,och spela pingis!!
drygt 10.45 tog vi bussen tbx:* direkt lunch sen träslöjd(äntligen hade jag tålamod...) sen läste Vanja för oss några 10-15 minuter sen va skoldagen slut<3

Hahah NJAE min lille bror kom nyss(vi är jue hos mormor) med min ritbok som jag hade i ettan!!!!!!!HAHA xD
VA FULA BILDER  HAHA ELLER FULA O FULA SÅ SÅG JUE ALLAS BILDER UT I ETTAN!!xD (hahaahahah gilla capslock)  ni vet den otecknade filmen ''peterpan'' i den filmen sitter wendy och ritar på lektionen när hon ligger i sängen och peter pan flyger ovanför henne...DEN BILDEN RITA JAAH!!!!xD men iaf

                 PUSS Å KRAM JAJJAN:**♥


Kommentarer
Postat av: frida

alla ni som skrev. Jennie-ann är helt klart bäst. Snygg som fn, söt som socker. Älskar dej Jajjan. Ni andra kan dra för hon e min!!

2011-10-17 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu