Srry...;[

srry att jag inte har bloggat   på ett tag...:/ har inte så mke tid.
Men ska försöka:) men iaf idag vare jue skola:D tihihhi men iaf
för nån timme sen  hade jag utvecklingssamtal......
Åh ja de gick väl ganska bra:]
Men MajaLu du MÅSTE läsa deethär...
Jag lägger upp bilden här ist så fåru ''sno'' den här;]
haha vetint hur man skickar via facebook:/
Men iaf om de e nå' så haru mitt nr;*;*
Kommer tiep int på nå' å skriva...
Eller snart ska vi å se twilight[breaking dawn] TAAAAGGGA!!!!
[inte i dag,utan om nån dag;]] haha men de va tiep bara de

-Puss Jajjan<3

 asså då ja gjorde den blev den ganska overkligt ''failigt'' STOOR!!haha asså de vita:(:(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu