rubrik?

Hejj assså jag har tiep INGE Å SKRIVA OM!! men vill blogga så kommer vell på nå;]

Asså kanske ja kan ställa nå frågor ni  svarar på?;] GAHAH jag e inge bra på å komma på saker...
Så kan ja jue svara va jag tyck-i slutet:]

1.vad är bäst,vara lång eller kort?

2.Lägenhet,eller hus?

3.dator eller mobil?

4.du vinner 100.000 på lotto,du MÅSTE dela mere till vilken av dom hära
-Barncancerfonden
-Cancer
-Fattiga[i tlx afrika:S]
-Int bry dej,bara dra/flytta å göra allt du vill:O

5.Du får erbjudande att bli skådespelare,ELLER sångerska- vad väljer du?

haha kommer int på nå mer.. nu kom mina svar:

1.ganska lång:]

2.HUUUS;];]

3.AS SVÅR FRÅGA..men teip mobil

4. Barncancerfonden OCH cancer:] 50/50:)

5.skådespelare:]]

tithi se om de de  finns nå bild på meii, på datorn.. haha JODÅ,jag åkte bmx:D:D
De va askullith!:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu