NERVÖÖS!!:/

HALLOJ!!
haha ja nu sitter man  och oroarsej inför pjäsen vi skaspela...
den heter ''häxan'' haha..
ja och jag ska spela ''fia'' en jobbbig tonåring....XD
haha jaa osv...
men sen blir typ mamman tröttt på att plockaupp å städaosv.. efter
sinabarnså hon  blir en häxaXDXDXD
haha ja men typ så.
Igår så gjorde jag min brorsa till jb!!
haha askuliith! men när jag hade tagit på honom
ögonbrynspennan när han titta sig i spegeln...;$
TABORTTABORT!! TYP skrek han...;]
han vill bara ha bort det före var för mörkt...;$
haha men ja åså...
Men nu ska man oroa sej för idag(kl.halv8)
skolan börjar 8.10.....
men aja

-Jajjan♥
 
!OBS! SNYGGVARNING! !OBS!


Kommentarer
Postat av: fridaJ:)

Fototävling på min blogg. Va gärna med<3 älskarej;;

2011-11-22 @ 10:12:37
URL: http://fridaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu