Livet är inte alltid enkelt...

Livet är inte alltid enkelt...
Tillexepel se på mig:
Jag föddes år 2000 med rematism.
Det är en sjukdom som gör så att jag haront i lederna, och jag får små
''stenar'' på ögonen[utan att jag märker det]
som gör att jag kan bli blind.
Så för att jag inte ska bli blind så måste jag ta droppar,
det är en vätska i en liten tub man häller en droppe i varje öga.
Då jag var typp 2,3  så kunde jag inte göra en knytnäve
pga skjukdommen.
Senare  år 2009 blev min pappa sjuk.
Han fick en hjärntumör i huvudet.
Det är cancer.
Han blev svårt skjuk och den 25/12 2010 dog han...:'(
Just DÄRFÖR  stör jag mej på dom,
 som tillexempel skriver på antingen bloggen elr fb eller nån annastans-
Åh mitt liv suger!!
Sen undrar man varför då kan nån svara:
Ja men min nagel sprack
eller
Jag råkade ta bort min blogg...
osv...

TÄNK PÅ DOM SOM VERKLIGEN HAR DET SVÅRT!!!!
TILLEXEMPEL DOM I MIN SITOUVATION ELLER DOM MED SKILDA FÖRÄLDRAR
ELLER DOM MED EN SLÄKTING PÅ SJUKHUS!!!
Även om man ler på utsidan är det,
 inte säkert att man ler på insidan.



Min sjukdom håller på att försvinna,
Dom gjorde så att jag kunde knyta näve,
jag tar inte droppar längre MEN-
det finns dom som har det sähär.
Så tänk dej för innan du säger eller gör något.

-Jajjan♥


Kommentarer
Postat av: Wilma♥

Jajjan jag börjar gråta♥

2011-11-19 @ 19:00:12
URL: http://godiswilma.blogg.se/
Postat av: Jajjan<3

Nej,men wilam varför?;; vara med mej nån dag?;;

2011-11-20 @ 16:45:40
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: fridaaa;*

hon var inte den ända. Dom som de rör blir väl ledsnare. Minns när mina föräldrar skiljdes, det var hemskt. Jag kan inte prata med mina föräldrar om de för jag får tårar & börjar gråta. Samma sak med min morfar. Vi var bästavänner ever men sen dog han. Gråt varje dag.. Min pappa har varit på sjukhus & legat där över en påsk. Min farfar får strokear då&då . Han orkar ingenting å man hör inte vad han säger. Du vet att jag finns där för dig. JAG ÄLSKAR DIG!

2011-11-20 @ 20:27:39
Postat av: Jajjan<3

Åh frida... Vraför har du inte sakt nå'?

Jag visste inte..;'( sorri

Jag finns för dej åckså!!

2011-11-21 @ 14:44:05
URL: http://jajjzan.blogg.se/
Postat av: Tilda

finns gumman:*

2011-11-26 @ 13:49:19
Postat av: Tilda

finns gumman:*

2011-11-26 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu