HEELLLG!!

HEJHEJ ALLA SÖTAUNDERBARA!!
men iaf igår vare Fredag å då vare ju skola...
men dåe va tiep schemat såhär[OM JAG MINNS RÄTT]
Läspass;$
öva PJÄSER!;B
sen vare tiep idrott
lunch
rast
 klassentimme[som jag å ida hade]
sen i typ 5 min så hade en lärare ''frågesport'' med oss
OCH JAG och Maja vann!!;D;D;D haha:P
sen så vare....HEELLG!!:P:P
haha ja å då va man ju med tjejerna i klassen[nåra] osv..
SÅ NU ÄNTLIGEN LÖRDAG!!
IDAG så hade vi match, i kaif 00/99
så är vi ju 00 och bara 2 99:or,hehhe
aja andra laget hade typp 1 elr2 00:er
tip 3,4 99:or å TYP 5 98:or!!!!
[''TYP'' va för jag vetit hur många 99:or dom va]
MEN JAG VET ATT DOM HADE 98!!!!!!
jag blev back med wilma(L)
DE VAR ASKULLITH FÖR VI VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi[JAG] blev asglada!!!!!!!!!!!!!!
den matchen varROOOLIIGG!!

Men iaf puss
-Jajjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu