Bildeer:D

 jag&simon:] hah,disco i ersmark för tiep 2 år sen..:P
 GAHAH xD mongolid eller?(stavning?) solar,eller? [TUNISIENNNN] Kalaas...:S presenter..:D ska jag bli hockeyspelere?xD
 lite bmx:P jag+jonte+get:D


Men iaf,väntar på att Maja Lundmark ska smsaa:*
ska nog se film sen ikv..;* sen imorrn ska jag KANSKE på poolparty hos Maja!!(L)
Vetit om jag vill dit eller vara hos mormor... JAVETJAVET nu tänker  ni säkert:
Mehh hon måst ju fara på partyt och mormor sug de ju...-.-
Men hos min mormor ÄGER DET!!! Asså jag älskar min mormor och skäms  int fördet.
Men asså jag tyck ju typ haha asså... att mormor är ganska''ungdomlig'' hehe:D
Men iaf Alva om du läs-VF HARU INT SAGT ATT DU HA BLOGG?!? hitta den idag
då ja läste wilmas... Kolla in wilmas blogg- www.wilmapee.blogg.se
Asså orka ju tiep int skriva...

sorri;*

Puss&kram Jajjan;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu